LinkedIn daha iyi mesajlaşma deneyimi için 'Odaklanmış Gelen Kutusu' özelliğini duyurdu

Şirketten yapılan açıklamada, geliştirilmiş LinkedIn mesajlaşma deneyiminin, dünyanın dört bir yanındaki üyelerin en önemli mesajları bulmasını ve yanıtlamasını kolaylaştıracağı belirtildi.

Microsoft'un sahibi olduğu LinkedIn, platformda daha iyi bir mesajlaşma deneyimi için "Odaklanmış Gelen Kutusu" adlı yeni bir özellik duyurdu.

Odaklanmış Gelen Kutusu özelliği, kullanıcıların gelen mesajlarını "Odaklanmış" ve "Diğer" olarak kategorize edecek çift sekmeli bir deneyim sunacak.

Odaklanmış, en alakalı yeni fırsatları ve sosyal yardımları içerirken, Diğer kullanıcıların konuşmalarının geri kalanını içerecek.

"Geçen yıldan bu yana yaklaşık yüzde 20 artan konuşmalarla birlikte, LinkedIn'de daha fazla profesyonelin birbirleriyle bağlantı kurmak ve etkileşime geçmek için mesajlaşmaya yöneldiğini görüyoruz. Aldığımız ilk geri bildirimler, üyelerimizin devam eden konuşmaları ve fırsatları verimli bir şekilde takip etmelerine ve bunlara yanıt vermelerine yardımcı olduğu yönünde" dedi.

Şirket, Odaklanmış Gelen Kutusu'nu dünya genelindeki tüm üyelerine kademeli olarak sunduğunu söyledi.

Kullanıcılar yakında LinkedIn Gelen Kutularının üst kısmında Yeni Odaklanmış Gelen Kutusu'nu denemeleri için bir bildirim alacak ve bu yeni deneyimi tercih edebilecekler.

Geçtiğimiz ay LinkedIn, Android ve Web'deki kullanıcıların gönderilerini daha sonra göndermek üzere zamanlamalarına olanak tanıyan yeni bir özelliği kullanıma sunmuştu.